Whopsie

Igår var det slappetisdag. Två killar som bowlade tjötade om att jag skulle vara med att spela så min fina personalchef sa att de fick mig en timma mot att de la 2000 spänn i baren. Då garvade jag bara och shotade järnet. De ville tydligen ha en instruktör... Jo men tjeena. Kul var det i alla fall, händer ju inte så ofta att man får betalt för att dricka öl och bowla. Lite jobbigt läge vid stängning då D frågar högt och tydligt om jag var klar med att flörta så vi kunde gå hem och sova. Fick skämta bort det lite smidigt. Det var tydligen inte så uppskattat på den fronten att jag umgicks med andra killar. The bitch got to go.
Tänker inte vara någons flickvän, inte nu.


Jag var lite halvsur igår innan jobbet, fick höra så mycket skit av Carro. Någon jävlas med mig men i och med att människor funkar som de alltid gjort så får man ju alltid tretton olika versioner om vad som sagts. Jag är i alla fall inte sugen på att ta skit från något håll. En timma på jobbet och det gick över. Fan vad alla var glada och goa igår.


Kvalitetstid med mina bästisar idag. Heldag med A är alltid det bästa som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0