Vilken helg

Ligger i sängen hemma hos Elina och passar skitungen. Han måste vara världens gladaste barn alltså. Eller så tycker han att jag är underhållande som fan. Shit vad man längtar efter kidz nu. Det var dock inte lika kul när han tog telefonen ifrån mig och försökte äta den. För i och med att han är en sådan där liten typ så är jag lite rädd för honom.


Helgen har varit asbra. Ledig i fredags och gick av halv ett i lördags. Drog till Mårtensson och skickade hem mitt favoritligg. Tänkte att han kunde gå hem och nyktra till tills jag kom hem. Win.
Hade svinkul på jobbet efter det. Alla var så jävla fulla och men Hundvalpen var relativt nykter. Han tänkte nog att Happylake skulle hänga med honom hem men icke! Jag var upptagen med att skälla på någon random och göra succé.

Igår var det mysdag, hela dagen. Med Trollkonstnären. Gud så mysigt, äckelmysigt.

Tänkte skriva ett inlägg lite senare med bara skäll. Skälla av mig tills jag spyr. Men just nu är jag fortfarande glad efter att ha kelat. Det går la över så lagom till lunchtid är jag redo för dagens morr.

Men tills dess, SCHÄÄRLEK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0