Sova?

Hemma.. Knasig kväll. Kom till jobbet och tyckte det var lite jobbigt. Visste hur det skulle vara. Låtsades som att det regnade. Tittade på annat. Det gick rätt bra. Tills han ställde sig mitt framför nosen på mig. Sa inget, bara stod där tills jag tittade på honom. Ville mest säga "Ja för helvete! Jag ser dig och nu kan jag inte koncentrera mig på tjugo minuter. Nöjd?!"

Att en del inte fattar alltså. Ingen har gjort fel, allt är okej men det kan vara jobbigt ändå. Kan la inte vara så svårt att förstå.

Nu skall jag sova. I morgon har jag slutat vara så jävla bög. Slutat tänka på ett förbannat random ligg som jag ändå inte kommer att minnas om ett år. Skall förneka hans existens. Totalt. För det finns inget som jag avskyr så mycket som när avslutade kapitel fortfarande tar upp delar av min tankeverksamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0