Find the places that scares you. Come on I dare you. Are you with me?

Kan man ha en intim relation med någon utan att få känslor?
Facit visar: Nej.

Situationen är kaotiskt. Läget är inte stabilt och det finns ingen som håller ställningarna. När man står och vippar åt olika håll och inte vet vad man vill eller vad man inte vill så brukar jag försöka hitta en relevant fråga att ställa till mig själv. I just den där relationen jag snackar om nu så ställde jag frågan "Bryr jag mig om ifall han sätter på någon annan?"

För jag vill inte vara något temporärt. Jag vägrar vara plan b och jag tänker under inga omständigheter vara något som är bra så länge.

Svaret jag fick ut lade pusslet på plats och nu kan allt återgå till det normala. Sweet!

Skövde med bästis i morgon, vad gör man inte enna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0