Dygnet är på fel håll.

Jobbat dag och precis kommit hem. Var lite lätt medvetslös när jag kom till jobbet i förmiddags. Det var rätt lugnt dock så jag har mest snackat skit, fyllt lite kylar och druckit kaffe. Nu är dock frågan vad fan jag ska göra ikväll. Har ju sysslat med mysaktiviteter de senaste söndagarna så nu får jag hitta på något annat. Vill inte ha närhet, knappt att jag vill ha sällskap. Funderar ändå på att spela lite biljard med galenpannan. Eller kanske bara vara hemma. Vi får se.

Nu ska jag i alla fall testa hur länge grannarna står ut med mitt nya högtalarsystem.






Ge mig sommar.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3324422/images/2012/pic_193450788.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0